JCLE Club van de Week bij Heracles!

JCLE is uitgenodigd bij Heracles Almelo als “CLUB VAN DE WEEK”!

Het gaat hierbij om de wedstrijd Heracles – Vitesse op zaterdag 16 maart 2019 om 20.45 uur. Alle JCLE-leden kunnen voor de toegangsprijs van €7,50 mee. Ook leden en supporters van EMMS en SC Lutten zijn van harte welkom voor de prijs van €10,-.

Het is de bedoeling om met bussen naar deze wedstrijd toe te gaan. Wij hopen de bussen te kunnen sponsoren om de kosten hiervoor zo laag mogelijk te houden. Er zijn 30 leden van JCLE nodig die avond, die het veld op mogen. Deze leden worden door loting uitgekozen. Zet bij de opgavelijst (hangt in de kantine) een X, als je hiervoor in aanmerking wilt komen. Het is de bedoeling dat bij opgave gelijk betaald gaat worden in de kantine aan de bar.

Wij hopen op heel veel animo, zodat wij met zijn allen een gezellige avond hebben.

Opgave dient voor 18 februari binnen te zijn!

Met vriendelijke groet,

JCLE