Veteranen EMMS uitgedaagd door JCLE JO<17

Zondag 29 april spelen de veteranen van EMMS een echte wedstrijd in plaats van hun wekelijks partijtje. Nee… geen walking football, maar wekelijks een lekkere fanatieke partij. Ze zijn uitgedaagd door de jeugd van JCLE JO <17 o.l.v. Gert van Os en Marcel van Eeuwijk.

De zoon van één der veteranen (naam bij redactie bekend…) daagt zijn vader al tijden uit om een oefenwedstrijd te spelen. De veteranen hebben afgelopen zondag hiervoor een ‘geheime’ training afgewerkt. Wel zagen we Gert van Os opvallend vaak onze kant op kijken toen hij EMMS 5 aan het fluiten was. Paar weken terug gaf hij al aan dat wij (de veteranen) deze wedstrijd zeker zouden verliezen.

Wij (veteranen) zijn natuurlijk extra gemotiveerd door die uitspraak en we willen vader Erik natuurlijk aan alle kanten bijstaan om de familietwist in ons voordeel te laten beslissen. (Kost hem dan wel een meter…)

De messen zijn geslepen en de tactiek staat nog niet vast (5-3-2 of 4-3-3. Leider (lijder?) Temmink zal zeker een verrassende opstelling op de mat neerzetten. Bij een nederlaag komt de positie van leider Tonnie Temmink onder druk te staan. Contractverlenging zit er dan misschien niet meer in…

Wat geeft de doorslag: de snelheid en de bluf van de jongeren of het inzicht en de ervaring (gemiddeld 55 jaar…) van de veteranen? Alle supporters (inclusief de ouders van de JCLE-spelers <17) zijn van harte uitgenodigd om deze ‘El Classico’ op De Kei bij te wonen. Aanvang is 10.30 uur. Kom op tijd want vol=vol!