Indeling teams seizoen 2024-2025

De definitieve indeling voor het seizoen 2024-2025 is bekend. Qua spelende leden zien we wederom een groei. Zoals bekend heeft het zaterdagvoetbal ons geen windeieren gelegd, we zien daar momenteel 2 stabiele teams met op de wedstrijddagen nagenoeg altijd genoeg spelers. Als we alle spelende leden optellen kunnen we wel naar een 6e elftal, maar aangezien we op zaterdag en zondag voetballen is dit helaas niet mogelijk. Op zondag zijn de aantallen in de teams helaas te groot, maar daar is momenteel geen andere oplossing voor (luxe!). We vragen dan ook om flexibiliteit en verantwoording van al onze leden!

Het knelpunt zit momenteel nog met het trainer/leiderschap van het zeer gezellige zaterdag 3. Wij als TC vinden dit team ontzettend belangrijk (onmisbaar) en wordt bij andere verenigingen wel eens onderschat denken wij. Op het moment van schrijven hebben we hier nog geen vaste invulling voor. De TC zit er aan te denken om te rouleren met meerdere trainers / leiders (max 3 of 4). Gezien de aantallen op zondag en met name zondag 3 is het niet mogelijk dat elke speler wekelijks speelt, een combinatie met begeleiding / spelen op de zaterdag zou een mooi alternatief zijn en je helpt de vereniging! Het ideale is natuurlijk een vast duo per team!

Ons vlaggenschip wordt dit seizoen definitief aangevuld met Boy Pieper, Elmar Giethoorn, Jasper Hilberink, Bram van Eeuwijk en Andy Arkes. Dit betekend dat de kwaliteit en de breedte van de eerste selectie versterkt wordt.

Met de indeling wordt er door de TC vaak rekening gehouden met de wensen van het individu. Dit is helaas niet altijd mogelijk, want we hebben wel met een vereniging en diverse teams te maken.
Wij zien elke zaterdag en zondag een goed bezette kantine, dat is een signaal dat we met zijn allen op de goede weg zijn! Eendracht Maakt Macht!

De teamindeling kun je hier downloaden (PDF).
(De teampagina’s op de site worden nog bijgewerkt)

TC v.v. EMMS
Rob Vermeltfoort