Haverkort Advies nieuwe clubsponsor v.v. EMMS

Haverkort Advies uit Slagharen is met ingang van het seizoen 2024/2025 een nieuwe clubsponsor van v.v. EMMS. Het bedrijf van eigenaar Stefan Haverkort wil op deze wijze een steentje bijdragen aan de ontwikkeling van de vereniging en daarnaast de herkenbaarheid van zijn bedrijf in Slagharen vergroten!

Haverkort Advies is sinds januari van dit jaar te vinden naast supermarkt Jumbo aan de Herenstraat en heeft ook een vestiging in Zuidwolde. Je kunt bellen voor een afspraak of binnenlopen met alle vragen op het gebied van hypotheken en verzekeren. 100% onafhankelijk advies en je kunt hier terecht voor financieringen bij alle bekende hypotheekverstrekkers, ook al ben je nog geen klant bij Haverkort Advies. Ze vertellen je graag in een vrijblijvend gesprek de mogelijkheden.

Het bestuur van v.v. EMMS is erg blij met Haverkort Advies als sponsor en hoopt op een goede samenwerking!