Plastchem nieuwe clubsponsor v.v. EMMS

Plastchem is met ingang van het seizoen 2024/2025 een nieuwe clubsponsor van v.v. EMMS. Het Hardenbergse bedrijf wil op deze wijze een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van het voetbal in Slagharen.

Plastchem is Europa’s modernste producent van PVC compounds. In de hypermoderne fabriek op industrieterrein Broeklanden worden hoogwaardige PVC compounds ontwikkeld. Dit is kunststof in poeder- of korrelvorm. De compounds vormen de basis voor oneindig veel PVC toepassingen voor diverse industriële sectoren. Te denken valt aan vloeren, kozijnen, leidingen, dakgoten maar ook bijvoorbeeld vinylplaten in de muziekindustrie.

Het bestuur van v.v. EMMS is erg blij met Plastchem als nieuwe sponsor! De directie van het bedrijf wordt hartelijk bedankt!